Farvel med Tea Time

Også H.K.H Kronprins Haakon var tilstede under avslutningen. Kongehuset har markert sin viktige støtte til kampanjen, både ved at H.M. Dronning Sonja og H.K.H. Kronprinsesse Mette-Marit har deltatt på teselskap, og ved at kampanjen ble omtalt av H.M. Kong Harald i nyttårstalen i 2011
Foto: Claudio Castello
4. juni avsltuttet Antirasistisk Senter sin Tea Time-kampanje.

Etter at Antirasistisk Senter og reklamebyrået Dinamo igangsatte Tea Time-kampanjen for to år siden, med det formål at muslimer og ikke-muslimer skulle bli litt bedre kjent, har flere tusen mennesker vært på te. Man har snakket om forskjell, men også om likheter.

Utrops medarbeider var på plass for å forevige denne historiske begivenheten da siste Tea Time ble arrangert.

Folk er folk: for (f.v) Houda Thay, Hanan El Boukri, Arshad Jamil og Wasim Zahid var Tea Time en ærlig og virkelighetsnær opplevelse. – Vi lærte at mennesker har de samme bekymringer og den samme hverdagen, tross ulikheter, var gjennomgangstonen fra panelet.
Foto : Claudio Castello