
Foto: nordea.com
Synne Ekrem ble ikke veldig imponert over «kebabnorsk»-utspillet til Hans Geelmuyden, forteller hun i Sommerpraten.
Latest posts by Claudio Castello (see all)
- Ny kampanje tar oppgjør med hatprat i norske klasserom - 04.12.2025
- Osman hjelper andre med psykisk helse - 03.12.2025
- Film om komplekse menneskelige relasjoner - 03.12.2025
I «Sommerpraten» stiller Medier24 en rekke personer i og tett på mediebransjen spørsmål om hva de gjør i sommer.
I intervjuet oppsummerte Nordeas kommunikasjonssjef Synne Ekrem mediehalvåret 2020. Halvåret har vært spesielt preget av korona-nedstengningen og effektene av denne, mener hun.
Overfor Medier 24 svarer hun klart på hva som har vært årets flause i bransjen.
– Det er vel vanskelig å komme utenom en pr-nestor som uttalte at «kebabnorsk» ikke var godt nok for byrået deres. Det har skapt fortjent mye rabalder, og eskalert debatten om mangfold i kommunikasjonsbransjen. Kommunikasjonsbransjen har helt klart en jobb å gjøre når det kommer til mangfold, sier hun til medier24.no.






