
Jeg prøver å be fem ganger om dagen. Går jeg glipp av noen så er det et uhell.
Jeg prøver å be fem ganger om dagen. Går jeg glipp av noen så er det et uhell.
Latest posts by Redaksjonen (see all)
- Over 3,2 millioner saker i kø i USAs immigrasjonsdomstoler - 22.06.2026
- Kraftig nedgang i norskopplæringen - 20.06.2026
- Ytre høyre samlet seg i Roma for «remigrasjon» - 19.06.2026
«Emir» sier at mange flerkulturelle i hans situasjon velger enten å be eller å drikke, men for han er både festing og bønnen en del av dagen.








