![32725](https://i0.wp.com/img.utrop.no/wp-content/uploads/2018/03/32725.jpeg?resize=696%2C544&ssl=1)
Latest posts by Claudio Castello (see all)
- Sett av over to millioner på to døgn: – Historisk - 14.07.2024
- Fernandez blir Easees nye toppleder - 13.07.2024
- Haitam tar gjenvalg - 13.07.2024
Undersøkelsen Global DEI (Diversity, equity and inclusion) Census 2023 går i felt 15. mars, ifølge Mediebedriftenes Landsforening.
Undersøkelsen ble gjort første gang i 2021, og gjennomføres også nå i Norge.
Undersøkelsen er planlagt presentert under reklamefestivalen i Cannes i juni, og er initiert av WFA (World Federation of Advertisers) som har med seg flere andre globale organisasjoner i prosjektet. Den norske delen av dette prosjektet vil legges frem over sommeren.
Formålet med undersøkelsen er å belyse tilstanden av mangfold og inkludering bransjen. Videre skal undersøkelsen avdekke sentrale DEI-spørsmål, muligheter og prioriterte områder for handling og atferdsendring.