
De pengene kommer godt med, sier daglig leder Lars Mamen. Men kommunen vil også sette av én million kroner til innvortes bruk nå som «Oslomodellen» skal utvides.
De pengene kommer godt med, sier daglig leder Lars Mamen. Men kommunen vil også sette av én million kroner til innvortes bruk nå som «Oslomodellen» skal utvides.
Latest posts by Redaksjonen (see all)
- Kraftig nedgang i norskopplæringen - 20.06.2026
- Ytre høyre samlet seg i Roma for «remigrasjon» - 19.06.2026
- Rettssaken setter søkelys på rasisme, radikalisering og systemsvikt - 19.06.2026
Fair Play har avdekket mange lovbrudd i bygg- og anlegg siden starten.
Oslo-byrådet innstiller nå på at Fair Play Bygg – Oslo og omegn skal få 650.000 kroner i bevilgninger til neste år. Det er en videreføring av 2021-tilskuddet, og en betydelig opptrapping fra tidligere års bevilgninger.








