
– Dere har stått helt fremst i kampen mot korona, uten dere hadde vi ikke klart denne pandemien, sa byråd Omar Samy Gamal (SV) til bydelens koronaverter.
– Dere har stått helt fremst i kampen mot korona, uten dere hadde vi ikke klart denne pandemien, sa byråd Omar Samy Gamal (SV) til bydelens koronaverter.
Latest posts by Redaksjonen (see all)
- Over 3,2 millioner saker i kø i USAs immigrasjonsdomstoler - 22.06.2026
- Kraftig nedgang i norskopplæringen - 20.06.2026
- Ytre høyre samlet seg i Roma for «remigrasjon» - 19.06.2026
I vår fikk bydelene i oppdrag å opprette en ordning med koronaverter, som kunne bidra til å formidle smittevernregler og dermed begrense spredning av smitte blant barn og unge.
Koronavertene skulle oppsøke steder der unge samler seg, gjerne tilknyttet bydelenes fritidstiltak eller idrettsaktiviteter, for å høflig minne folk på å holde avstand eller at idrettsanleggene, før gjenåpningen, ikke kunne brukes.








