Svært få minoriteter i reklamen

Sara Khan og Umar Ashraf (lengst til venstre og høyre) har begge skrevet en masteroppgave som kartlegger etniske minoriteters manglende representasjon i reklamen. Linda Noor, leder i tenketanken Minotenk (fotografert i midten), kaller prosjektet "svært viktig", siden reklame har så stor påvirkningskraft.
Foto: Claudio Castello
Reklameverdenen er lite representativ når det gjelder etnisk mangfold, det viser en masteravhandling fra i fjor. Nå blir det bokprosjekt om samme tema. 

Reklameverdenen er lite representativ når det gjelder etnisk mangfold, det viser en masteravhandling fra i fjor. Nå blir det bokprosjekt om samme tema. 

Kjøp abonnement eller logg inn for å lese videre!

Tidligere abonnenter: Hvis du er abonnent fra før bruker du epostadressen som brukernavn. Passordet er: utrop

Nye abonnenter: Du bruker passord og brukernavn som du registrerte abonnementet med for å logge inn.